środa, 17 września 2014

SHORTY DIY

Cześć !

 Czas słonecznej beztroski mija nieubłaganie ..  trzeba złapać ostatnie promienie słońca - w dzisiejszym poście shorty DIY z wyższym stanem które są chyba must have w naszych szafach . 
Sama mam kilka par i jest to najlepsze rozwiązanie na szybki i ciekawy look .
Idealnie nadają się na lato , do krótkich topów a także zimą do dłuższych grubszych swetrów .


W dzisiejszym poście przedstawiam prace Izy z KLIK 
Shorty przez nią wykonane są niepowtarzalne bo wszystkie wykonuje sama , jest także możliwość wykonania konkretnego projektu na zamówienia ; )
Zapraszam Was do przejrzenia jej funpage'a - na pewno znajdziecie coś w niskich cenach dla siebie ; ) !



warto też zauważyć , że są to shorty dobrych firm .










Lubicie shorty DIY - które są waszym faworytem ?


amachuano .

13 komentarzy:

  1. uwielbiam DIY, świetnie Ci wyszły te rzeczy :)
    obserwuję

    dariapaulina | dariapaulina.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. uwielbiam! tyle, że niestety nie mam nóg na takie krótkie szorty :( jak się wyćwiczę to z pewnością zrobię sobie dziesiątki takich! :D są mega

    OdpowiedzUsuń
  3. uwielbiam takie DIY! :)

    http://ribbonandpaperbykaro.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. 2 są genialne <3
    Zapraszam do mnie --> http://lenettete.blogspot.com/
    Jeśli Cię zainteresuje jakiś post -> zostaw po sobie komentarz
    Jeśli spodoba Ci się blog -> Zaobserwuj i napisz mi to w komentarzu, z pewnością się odwdzięczę! ♡

    OdpowiedzUsuń
  5. prześliczne, niesamowicie podziwiam ludzi, którzy potrafią zrobić takie cuda samodzielnie. ja niestety mam dwie lewe ręce

    http://waniliakarmel.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale super!

    http://closertotheedgeblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Robiłam tak dżinsy (i takie do kolan, a potem z nich szorty ;-)) ok 20 lat temu. Moja młodość przypadła w czasach grunge, kiedy wszyscy na potęgę przerabiali rozmaite ubrania - fantastyczna zabawa, szkoda, że to przeminęło. :-)

    OdpowiedzUsuń